Publikacje
Publikacje
Wszystko
Historia reklamy
Wizerunek firmy
Pozostałe

Synestezja… współczesna droga do wyróżnienia
Publikacje Oferta Post Title Każda epoka posiada własny styl obrazowania. „Style charakteryzują nie tylko czas (np. retro, awangarda), ale też ...

Wizerunek firmy a marka
Publikacje Oferta Post Title „Kolejny problem, jaki wiąże się z marketingowym ujęciem wizerunku, to rozszerzenie pojęcia wizerunku o pojęcie wizerunku ...

Volney Palmer
Publikacje Oferta Post Title Rok 1843 jest uznawany za nowy początek sztuki promocji. Stało się to za sprawą Volney Palmera, ...

BRANDING oznacza… wypalać
Publikacje Oferta Post Title Reklama w swoich początkach posługiwała się głównie przekazem graficznym. Przede wszystkim dlatego, że w czasach starożytnych, ...

Heraldyzacja formy
Publikacje Oferta Post Title Dużą rolę w rozwoju systemów wizualnych odegrał Kościół, który od wieków posługuje się kodami kolorystycznymi i ...

Drukowana rewolucja reklamowa
Publikacje Oferta Post Title „Wynalezienie druku ok. 1440 r. spowodowało pierwszą rewolucję w reklamie, która mogła teraz dotrzeć do większej ...

ERA CI
Publikacje Oferta Post Title Choć z początkiem XX w. coraz częściej i silniej dostrzegano zalety płynące ze stosowania znaków towarowych, ...

WIZERUNEK a Tożsamość
Publikacje Oferta Post Title Warto podkreślać, że wizerunek i tożsamość – pomimo ścisłych zależności – to pojęcia z goła odmienne ...

Definicja, istota i funkcje marki
Publikacje Oferta Post Title W myśl definicji American Marketing Association, „marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona ...

TOŻSAMOŚĆ a wizerunek
Publikacje Oferta Post Title "Tożsamość organizacji bywa niekiedy utożsamiana z jej wizerunkiem, co jest nieporozumieniem."1 "Tożsamość to samoświadomość organizacji, a ...

Proces kształtowania wizerunku
Publikacje Oferta Post Title „Najważniejszym zadaniem kreatora marki jest jej przesłanie: wymyślenie, czym powinna być w przypadku nowej marki, oraz ...

Adresaci wizerunku
Publikacje Oferta Post Title Klienci są najważniejszym adresatem wizerunku firmy, gdyż są niepodważalnym warunkiem jej istnienia. Nie można jednak zapominać ...

Znaczenie wizerunku firmy – wizerunek jako element wartości
Publikacje Oferta Post Title Znaczenie reputacji firmy czy marki jest nieocenione, szczególnie w obliczu widocznej w wielu sektorach przewagi znaczenia ...

nowy Synestezja… współczesna droga do wyróżnienia
Publikacje Oferta Post Title Każda epoka posiada własny styl obrazowania. „Style charakteryzują nie tylko czas (np. retro, awangarda), ale też ...

ERA CI
Publikacje Oferta Post Title Choć z początkiem XX w. coraz częściej i silniej dostrzegano zalety płynące ze stosowania znaków towarowych, ...

Drukowana rewolucja reklamowa
Publikacje Oferta Post Title „Wynalezienie druku ok. 1440 r. spowodowało pierwszą rewolucję w reklamie, która mogła teraz dotrzeć do większej ...

Heraldyzacja formy
Publikacje Oferta Post Title Dużą rolę w rozwoju systemów wizualnych odegrał Kościół, który od wieków posługuje się kodami kolorystycznymi i ...

BRANDING oznacza… wypalać
Publikacje Oferta Post Title Reklama w swoich początkach posługiwała się głównie przekazem graficznym. Przede wszystkim dlatego, że w czasach starożytnych, ...

Volney Palmer
Publikacje Oferta Post Title Rok 1843 jest uznawany za nowy początek sztuki promocji. Stało się to za sprawą Volney Palmera, ...

Znaczenie wizerunku firmy – wizerunek jako element wartości
Publikacje Oferta Post Title Znaczenie reputacji firmy czy marki jest nieocenione, szczególnie w obliczu widocznej w wielu sektorach przewagi znaczenia wizerunku nad znaczeniem produkcji ...

Adresaci wizerunku
Publikacje Oferta Post Title Klienci są najważniejszym adresatem wizerunku firmy, gdyż są niepodważalnym warunkiem jej istnienia. Nie można jednak zapominać o innych podmiotach otoczenia ...

Proces kształtowania wizerunku
Publikacje Oferta Post Title „Najważniejszym zadaniem kreatora marki jest jej przesłanie: wymyślenie, czym powinna być w przypadku nowej marki, oraz wnikliwa analiza, czym jest ...

TOŻSAMOŚĆ a wizerunek
Publikacje Oferta Post Title "Tożsamość organizacji bywa niekiedy utożsamiana z jej wizerunkiem, co jest nieporozumieniem."1 "Tożsamość to samoświadomość organizacji, a wizerunek to jej obraz ...

WIZERUNEK a Tożsamość
Publikacje Oferta Post Title Warto podkreślać, że wizerunek i tożsamość – pomimo ścisłych zależności – to pojęcia z goła odmienne. "O ile tożsamość jest ...

Wizerunek firmy a marka
Publikacje Oferta Post Title „Kolejny problem, jaki wiąże się z marketingowym ujęciem wizerunku, to rozszerzenie pojęcia wizerunku o pojęcie wizerunku marki. Spotkać się można ...

nowy Synestezja… współczesna droga do wyróżnienia
Publikacje Oferta Post Title Każda epoka posiada własny styl obrazowania. „Style charakteryzują nie tylko czas (np. retro, awangarda), ale też ...

Definicja, istota i funkcje marki
Publikacje Oferta Post Title W myśl definicji American Marketing Association, „marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona ...

Synestezja… współczesna droga do wyróżnienia
Publikacje Oferta Post Title Każda epoka posiada własny styl obrazowania. „Style charakteryzują nie tylko czas (np. retro, awangarda), ale też ...
1843. Agencja kreatywna
Znajdź nas:
O nas
Współpraca
Zastrzeżenia Prawne
Polityka Prywatności
1843. Agencja Kreatywna
ul. Żabiniec 38
31-215 Kraków
E: info@1843.pl